Klantenservice

Heb je een vraag? Aarzel niet om contact op te nemen. 

Bestelling niet ontvangen
Het kan helaas soms voorkomen dat de planning van de bezorger is uitgelopen en je jouw bestelling later ontvangt. Veel bestellingen worden via de PostNL brievenbus verstuurd. PostNL leegt de brievenbussen niet tussen vrijdag 17.00 uur en maandag 17.00 uur. Het kan dus voorkomen dat de bestelling vertraagd is door deze weekend-stop. ​Heb je een bericht ontvangen maar na drie werkdagen nog steeds je bestelling niet in huis? Neem dan contact op via de groene contactknop.

Artikelklacht
Is je artikel kapot (bezorgd) of niet goed? Meld je artikelklacht dan aan via de groene contactknop. Als we het artikel hebben gecheckt en wij je klacht terecht vinden, krijg je je geld terug.

Waarom vind ik hier geen telefoonnummer?
Omdat je rechtstreeks contact opneemt met de schrijfster. Meestal is ze druk met nieuwe projecten, waarbij ze de telefoon op ‘niet storen’ zet. Maar de e-mail wordt regelmatig gecheckt. Wil je iets vragen over een bestelling of wil je iets weten? Neem dan contact op via de groene contactknop.

 

© 2021 De Jonge-educatief | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel